środa, 8 maja 2013

Makijaż...

... według mnie nie jest potrzebny każdej kobiecie, ale wiadomo, że większość lepiej się w nim czuje. Makijaż poprawia Naszą samoocenę i pewność siebie wśród ludzi. Dziś pokażę Wam, jakim sposobem uzyskuję efekt swojego makijażu. Nie jest to coś nadzwyczajnego według mnie, ale pytałyście o to niejednokrotnie, więc w końcu się zebrałam! ;)



                                         Zdjęcie całkowicie bez makijażu - zaczynamy! :)
                                                     Baza, podkład, puder - za Nami! :)
 Nakładam bronzer na kości policzkowe...
 ... następnie podkreślam kształt brwi...
 ... no i cienie! :) Od środka świecący złoty...
 ... a następnie jasny brąz w zewnętrznych kącikach od połowy powieki. Załamanie ciemniejszym cieniem.
 Dół również podkreślam brązowym cieniem, a kącik lekko czarnym :)
 Na koniec według mnie najlepsza maskara:
 :)
 Kreski - kwestia wprawy. Dużo dziewczyn mówi, że nie potrafi, a wystarczy poćwiczyć! :)


Końcowy efekt prezentuje się właśnie tak! Mam nadzieję, że się spodobało! Życzę Wam udanej środy, pozdrowionka! :)

9 komentarzy:

  1. swietny makijaz! tez maluje się eyelinerem, ale robię to zanim pomaluje rzęsy, później to jest trochę jak dla mnie nie wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się przyzwyczaiłam do takiej kolejności malowania się :d dziekuję!

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz bez makijażu, moim zdaniem nie powinnaś malować tych oczu aż tak mocno, wystarczyła by cieniutka kreska i rzęsy, jak dla mnie należysz właśnie do tych, którym makijaż nie jest potrzebny, bo jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiego eyelinera używasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny makijaż :) nie przesadzony, a podkreśla to, co ma podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz oczy !!! ;)

    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń